Alla inlägg den 16 mars 2009

Av anna loorentz - 16 mars 2009 17:55

så var jag uppom handkappsomsorgen och hämtade papper och passade på att gå inom Becca. Det var skoj att träffa henne! Det var väldigt längesedan och det bokades även in en lunch på onsdag :).


När jag ändå var där passade jag på att gå inom Emelie.

Åhh vad fin du e :)

Det var så mysigt att prata om allt det där. Kändes som jag var ett år tillbaka i tiden.


Det blev ingen träning i kväll. Kände för en riktigt familjekväll nu när vi knappt träffats i helgen. En liten promenad blir det nog när Maja har vaknat <3

Av anna loorentz - 16 mars 2009 16:57

 

É DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR IDABELLAS FÖDELSEDAG!!


HURRA

HURRA

HURRA!!

Av anna loorentz - 16 mars 2009 14:24

 

 

Nu har jag varit på anställningsintervju!.. Det kändes som jag ibland talade mot mej själv och bara flummade..Så här i efterhand har jag en massa bra svar på frågorna :) Jag gjorde så gott jag kunde iaf och det får jag vara nöjd med!


En erfarenhet rikare. Jag är väldigt tacksam att jag fick komma dit och jag tror faktist det skulle passa mej.


Nu ska jag vila lite, nervositeten har släppt.


Sen är det städ och träning.

Ovido - Quiz & Flashcards