Alla inlägg den 5 mars 2009

Av anna loorentz - 5 mars 2009 19:45

Maja är förstoppad, precis som jag trodde. Stackars lilla Maja nu börjar vi om igen med alla mediciner.

Av anna loorentz - 5 mars 2009 19:36

Í morgon ska Frida träffa Uggla, igår träffade Peter Uggla, förra Östersjö fick pappa som inte ens gillar hans musik träffa och fotas med Uggla... Alla utom hans största fan Anna Loorentz får träffa honom.


Men jag får glädjas med att jag iaf sett han på stan :)


Frida har äntligen hittat hem till Karlshamn. Så på lördag ska vi mysa till melodifestivalen.


Denna låten är min absoluta favorit!

Av anna loorentz - 5 mars 2009 15:38

Och ingen tand utdragen... synd jag får vänta till slutet på April. Men skit samma just nu är jag glad för att jag äntligen slapp komma tillbaka för att laga hål.

Tacka eltandborsten!


Jag var ute och sprang en lååång runda vid lunch. Super stolt över mej själv. Sprang även in en runda på elljusspåret i jössaskogen kändes konstigt, inga träd kvar.




Av anna loorentz - 5 mars 2009 09:52

Jag tänkte på det här med konserterna på Östersjö.

Egentligen är de hur bra som helst, precis min stil

De har kört nästan såhär. Uffe, Uggla, PH sen har de gått runt. Ritkigt bra om ni frågar mej! Alltså betyder ju även detta att de inte vill göra konserter samma år, förutom när Uggla och PH slogs ihop.


Jag har sovit sammanlagt fyra timmar i natt fast inte rakt av. Först så kunde jag såklart inte somna, filosofera Anna. Sen när klockan närmade sig 1,00 tvingade jag mej själv till det. Japp kl. 2 började Maja. Hon har snurat och pylt hela natten. Mellan 3 och 4 då höll jagpå att bli galen. Var 5:e minut! Sen fick Mogge ta henne över till sej och då sov hon i hela 40 minuter! Vad e detta? Sen sover hon alltid en stund till med mej när Morgan gått till jobbet. Men inte idag NEJ då skulle vi vara sura och trötta. Kl. 8 fick jag äntligen henne sova en timme iaf. En viktig sådan för mej! Nu är det nya tag.


Försöker lära Maja vad lampa är men hon tycker nog att jag e konstig. Rån däremot är inga problem att lära sej!

 Och sova med det vet hon vad det är för säger man det då skriker hon. <3


Dammsugaren är framme och använd, har en trött dotter ja som jag skrev vägrar sova, disken är redo att tas omhand och bäddning.


Ovido - Quiz & Flashcards