Alla inlägg den 9 mars 2009

Av anna loorentz - 9 mars 2009 21:00

Japp.. Jag har sett han

Japp.. Jag har pratat två ord med han

Japp.. Jag gick ut på Harrys i lördags av en mening.

JAPP.. Jag fick en bild på oss :D


Och hela kvällen var så roligt! Jag tvingade "tråk Fridis" att dricka lite vin med mej här hemma men hon ville verkligen inte gå ut. Vi satt osminkade i soffan och degade. Kl. 22 ringer mamma och Roger och frågar om jag fortfarande vill gå ut? Självklaart!. Tråk Fridis förvandlades till min Fridis och de gamla party brudarna tittade fram tjoohoo! Mamma, Roger, jag och Frida valsade ut och gick på Uggla span och det gick alldeles utmärkt. Vi hade grymt kul och var hemma 03,00!

Ja inte med Uggla alltså han var en liten, speciell person.


Kl. 05,15 steg jag upp och gav Maja välling som om det vore vilken dag som helst :)

Av anna loorentz - 9 mars 2009 20:57

 


 

har jag sett filmen som gått på canal + i många ¨månader men som jag missat. En ung Jane Austin. Jag älskar sådana filmen.

Och jag blir knäsvag av att kolla på han.. James McAvoy. sååå söt

Riktigt bra var den kan verkligen rekommenderas.


Tack Maja för att du sov hela filmen :)



Ovido - Quiz & Flashcards