Alla inlägg den 6 mars 2009

Av anna loorentz - 6 mars 2009 22:49

Efter en lång dag med skola och Karlskrona besök kommer jag snart snutta kudde hela natten lång.


Vi strosade lite på stan, gick inom Gina det ända jag ville. Blev faktist lite besviken brukar hitta så mycket där. Köpte en blå skjorta och en rosa tröja, sedan bar det av till HM för en concealer. Väldigt välbehövlig efter många vakna nätter. Maja fick faktist bara en sak för 29 kr. En scarfesmössa jätte fin till sommaren och mycket praktisk.


Sen gick vi på bio, Män som hatar kvinnor. Vilken toppen film! Väldigt berörande och jag fick faktist hålla för ögonen under den omtalade våldtäckten. Och sen var det en hel del andra upprörande saker och sen var det små rolig i mellan åt.


Den får 5 A:n av mej och 5 M av Mogge.


 Jag har blivit mera illa till mods för många scener efter jag vi fick Maja.


Mogge ska upp sju i morgon så han har redan gått och lagt sej.


Vilken skräll med! Niclas Wahlgren åkte ut före Elisabeth, men det var nog tack vare den där sexchocken (aftonbladet nöje) hon skulle ha he he

Av anna loorentz - 6 mars 2009 09:24

Och snart skola, man blir ju lite deppig av att titta ut! Det är ju nästan storm.

Och vi som ska till Karlskrona i dag. Det får bli full påklädning.

Men vad gör vädret? Vi ska iväg helt själva! tjohoo. Maja ska sova hos sin farmor och farfar.


I morgon börjar Mogge sin nya andra tränare karriär i Svängsta. Nu blir jag fotbollsänka. Helt okej om ni frågar mej.


Om ni undrar så har Maja INTE sovit i natt heller! Jag vet inte vad hon håller på med. Hon fick komma över till oss halv ett för då höll jag på att dö! Men då skrek hon, fyy vad hon skrek. Men hon börjar bli lite förkyld, kanske det är de? Fick näsdroppar sen lugnade hon sej lite.


Jag fick sova i dag för Mogge tod henne både fem och åtta. <3

Men det känns inte någonstans i kroppen, jag är helt svart under ögonen. Så dagen till ära ska bli väldigt välbehövlig.


I morgon ska jag och Frida ge oss på att springa strandpromenaden. Det är alltid skönt med sällskap.


Ha en bra dag så hoppas jag att vi inte stormar bort på väg till östra Blekinge

Ovido - Quiz & Flashcards