Alla inlägg den 4 mars 2009

Av anna loorentz - 4 mars 2009 20:54

 

 

Jag hoppas inte jag måste jobba och missar detta då blir jag olycklig!

Uffe på Östersjöfestivalen!


Jag säger bara som mamma: Uffe!! Uffe!!! Uffeeeeee!!!

Av anna loorentz - 4 mars 2009 20:36

I dag hade vi en utflykt till Karlssons.

Hittade ingenting..

Kanske för att vi ska till Ullared och man gick och tänkte att det kanske finns där och är billigare.


Jo ett par solbrillor köpte jag!


Vi skulle iaf köpa kolor och kolla på kläder på outlet. Vi var där elva men allt utom Karlssons öppnade tolv. Vi drev runt en halvtimme och sen gick vi och åt köttbullar.


Sen var det kol dags! Jag älskar kola, nu har jag snart ätit upp dem och slänger pappret efter några stycken så ser jag inte att jag ätit så många hihi.


Maja är nog förstoppad IGEN! hon har pruttat hela dagen och nu när hon skulle sova bara skrek hon mellan sovturerna. Stackars min lilla tjej. Hon fick ett microlax i hopp om att det skulle komma lite men nej bara minsta lilla pyttelilla. Hoppas det reder sej för sånt orkar vi inte med!


Maja är nu 72 cm lång och väger 9160 gram. Stor kicka!


I morgon ska vi till Mörrum och äta lax. Gott!


Jag ska dra ut min visdomstand. yeeei! eller neeeij!


Så fyra kolor kvar, spelar ju ingen roll nu när jag ändå ska till tandläkaren hihi.

 Man kanske skulle ge sej ut på en springtur i morgon förmiddag? Ska lämna Maja hos morfar under tandläkartiden och det finns ju ingen som inte säger att man kunde åkt lite tidigare.



Ovido - Quiz & Flashcards