Alla inlägg under maj 2008

Av anna loorentz - 21 maj 2008 19:33

De va nummer tre i dag. Hemkomsten och amning..


Mycket bra info som man inte tänkt på tidigare.

Men jag tycker fortfarande de känns lite skumt med amning. Får se hur jag gör..

Kanske man kan göra lite av varje?

ge både mjölk och tillägg. Då känner man ju inte den där pressen.


Var och käkade på rökeriet i dag med idabella.

De är gott. men vad man luktar sen! rökt ål typ resten av dagen.


På fredag ska vi fira morfar. Äntligen ska han få presenten som jag köpte typ i januari. En Dalin tröja. Hade kostat 1000 men va nersänkt till 500 mamma och jag delade. Jätte fin så jag hoppas verkligen den passar!:


I morgon kommer nog bella en stund. Hoppas på sällskap :)


ÖJ! vi har sålt de! Skåpet och bordet! till han som ska flytta in efter oss. Så jäkla skönt!

Av anna loorentz - 20 maj 2008 15:52

fyyy faaan vad folk!!!

Köpte en nappflaska i turkos marrimekko :).

 30 kronor. Alldeles lagom. Kom typ 10 över tre allt va slut typ!

Men de fanns en massa tyger pallade inte köpa de.



Av anna loorentz - 20 maj 2008 13:14

Finss de något mera fantastiskt?

Jag har precis ätit upp 25 kronor. Men bättre de än godis iaf :)-.


Köpte faktist hem sån där mörk choklad. Sånt paket med många små i. Kanske de hjälper mot begäret?. Är ju iaf inte lika onyttigt.


Jag varit på stan med ida. Köpt morsdag present till mamma. Hon vet vad de är så de blir ingen speciell överraskning :P

Vi ska dit i kväll.. Sätta fast den där dragkroken.. Äntligen!

Men f*n va dyrt de är och ändå sparar vi en massa pengar på Roggan :)


Missar dessvärre tupperware partyt;(, blev ju billös lite hastigt. Sparar ja de pengarna.


Idag fick jag mitt sista lönebesked.. Sen kommer bara hälften att trilla in på kontot.


Ööörk. Idag såg jag och Ida en very unfresch farbro på ica. Den magen, med den tröjan... jaja jag säger då de! Man behöver aldrig skämmas om man känner att tröjan e liiite för kort.

mmm

Av anna loorentz - 20 maj 2008 10:00

En sån där kul natt igen!

Har molande värk i magen hela tiden så jag kan inte sova.


Halv fem fick jag gå upp och äta lite för jag har börjat på illa. ;(. Både på kvällen och morgonen igen.


Å så kan man lixom inte ligga kvar i sängen för de gör ont i benen! jag fattar inte vad allt detta kommer i från.


De e ja å Anton i morfarprosten. Vi har ont överallt. De kommer å går:)


Jag avslutade faktist badet i dag. Känner mej inte riktigt säker när de håller på så här.


Måste även tillägga att jag vaknade kl 12 och hade näsblod!! känner man för de då*? neeeeej

Av anna loorentz - 19 maj 2008 19:51

jätte fina blommor :)

Lipade i typ en timme till när mogge kommit hem. Han va helt förtvivlad undrade så klart vad han gjort för fel.. Men de finns ju ingen förklaring till de hela. Hormoner säger jag bara :) Tillslut fick jag näsblod mitt i allt så då fick jag lägga ner de hela för en stund ;)

Det har gått åt två handdukar och en rulle papper idag. Till denna otroligt känsloga kvinna. Hoppas allt blir bättre i morgon!


Sen bar de av till Hällevik för att köpa glass. Men där va de tomt och stängt kan jag meddela. Körde in till Sölvesborg, letade efte Steak House. Visste att jag sett de någonstans innan men inte var. Tillslut efter många rundor med både bil och promenad hittade vi de.. JA vi hade kört förbi det typ två gånger!

De blev mycket god mat iaf. Så glassen blev dyr men värd de hehe.(Snitzel och hamburgetallrik!.)

Vi har ju faktist både choklad och kolasås hemma så de blir nog väl med den glassen :)

Av anna loorentz - 19 maj 2008 13:36

I dag hade Morgan gärna fått komma hem och överraska mej med nått.. Känner att jag behöver de.

Han gör aldrig sånt. Bara tagit ut mej på en liten utflykt helt spontant eller gått och ätit någonstans..

Synd han inte läser bloggen.


Ja jag lipar fortfarande. Nu gråter jag för att de aldirg händer något oväntat i vårt förhållande. Jag vet att när han kommer hem kommer vi inte göra något. Inget som har någon större mening iaf..

Av anna loorentz - 19 maj 2008 12:55

kan man bli överkänslig så här på slutet?

I dag har jag stött lipat halva dagen..

Får panik på att sitta själv. Kan inte göra något hemma heller. De är ju flytt kaos och de som e kvar e köket vilket man inte tar förrän vi flyttar.


Aaa detta e öken. Pallar inte gå ut på stan, kan ju ändå inte köpa något.


Nu ska jag sitta resten av dagen i soffan och tycka synd om mej själv-.

Ovido - Quiz & Flashcards