Alla inlägg under maj 2008

Av anna loorentz - 2 maj 2008 18:57

Här e jag.! Ja lever men datorn har inte stått uppe så jag har inte pallat sätta fram den.

Shit! jag kan förstå pensionärerna. De är ju upptagna från dag ett.

Så har jag med haft de nu!

Ledig i en vecka känns inte så. Snabbaste veckan någonsin.


Shoppade loss duktigt i Ullared. Men följde lappen. Mogge blev förvånad att de inte va mer :)

Nu är allt inshoppat iaf. Så snart är vi redo att ta emot minimogge. Ska ju bara flytta först.


De va ruskigt lite folk i Ullared. Ska alltid åka dit Valborg hedanefter.


I går va jag ute och demonsterade. Vet inte åt vad med jag gick med iaf :).


I dag har jag hängt på stan med mormor och morfar. Nu e ja hos mamma och Roger. Ska käka grillat om en timme. Innan kung Uggla.


Öj! köpte värsta bokcd:n i Ullared. Morfar Prosten heter den. Lyssnade konstant på den när jag va liten. Diggar han skarpt haha.



Ovido - Quiz & Flashcards