Alla inlägg under maj 2008

Av anna loorentz - 13 maj 2008 09:42

ännu en skit natt avklarad..

Tycker inte om nätter längre.. det enda man gör är att kissa och vända på sej.

I natt låg jag vaken i typ en timme.. kuul!

Stackars Mogge med.. låter ju som ett världskrig när man ska vända sej.


De e så skönt när han går till jobbet, då kan man ta hela sängen! i need some space :).

jag fattar inte varför jag ska lägga mej på rygg.. (gör de i sömnen) då vaknar jag ju, de gör ju ont!.


Snart kommer morfar iaf, vi ska se om man kan slipa ner bordet. Sen ska jag bada idag.


Lisa: jag provade värmedynan, hjälpte faktist :). Fick lägga den lite i nacken med hehe snygg jag va.



Av anna loorentz - 12 maj 2008 20:33

Helgen: I lördags va de varmt som tusingen.

Blev en tripp till Mörrum. Kollade en halvlek på när Mörrum blev utklassade av Karlshamn. Sen blev de en tur till pappsen och ner på marknaden. Köpte en massa nougat :) Ja den e slut..


I går va vi hos Bella och Henke. Solade en stund... lyckades så klart bränna mej på armarna. Gör fortfarande skit ont. Sen kom en gammal vän till Mogge från början och käkade. Mycket trevligt måste ja säg.


I dag har de varit en perfekt dag., Fikade med en gammal tjej kompis Linda på förmiddagen. Kul!. Sen hann jag inte hem knappt förrän jag gick hem till Lisa och Viggo och myste lite. Sen kom pappa och syster hit..

Skulle bara flyttpacka lite och umgås.

Hittade dvd film från studenten. Satte på den,...

Ja man kan ju gissa hur de gick.

Jag satt i soffan och stört bölade och pappa och syrran fällde faktist med ett par tårar. SÅ sentimentala vi e.. Jag lipade i hela filmen med.

Måste man va med på sitt eget bröllop? Kan bara gissa hur de kommer gå.. För att inte tala om dopet som ligger närmre i tiden.. BLääää ja e så bölig!


Kul å se filmen igen. Anna, Lisa, Becca och Bekka. En mamma en blivande mamma och två blivande socionomer. Coolt att de blev två av varje :)


Sen sa pappa att han ville till donken. Jag ville ju så klart hänga på då :).

Sen frågade syrran vad hon skulle klä ut sej till på avslutningsfotot.?!?!?!

Halllå de va nyss jag som tog de! Man måste inse att åren gå så jäkla fort!


Jag hade värsta bästa ideerna. men tänker inte berätta de förrän de tagit dem haha.


Sen frågade han om någon vill med till reppan... EH JA!!

Så de blev en lite godis påse i kväll med hehe.


Bebben e tung nu! Smulan/plutten trycker på i ryggen och revbenen sååå jag får krupp!


Va ju tvungen att gnälla lite i inlägget med :)..



Av anna loorentz - 9 maj 2008 14:59

Uggly skivan har kommit!


Nu har vi nog fem skivor kvar som vi inte har. Får köpa på oss lite i taget. Fast de är inte så dyra men ändå. Ska ju hinna lyssna med,.


De fick bli hamburgetallrik på bönan i dag. Och en runda på stan. Köpte ett rosa linne och en svart tröja. Nya kläder som jag kan flytta in i. Saknar kunna köpa fina kläder! Sen kommer man ju inte ha råd och nu ser man ju inte klok ut.


Håll ut Anna!! de är snart över..


Äter några milkyway nu för att trösta mej hahaha, Sen får de va slut med det. Hoppas kunna börja träna med min syster till hösten.

Av anna loorentz - 9 maj 2008 10:41

Ska jag ha idag. Jag och Becca ska till näsviken å fika. sola lite. Men har inte så mycket sommar kläder att välja på.

 Får väl svettas loss.


i natt plockade jag ur innetäcket. Har ju svettats som en gris varje natt.

Men kl. 12 när jag va uppe och kissade vem va dyngsur i håret?! jo ja.


Men framåt morgonen va de bättre. Mogge vägrar sova med något öppet. Så jag får ligga och svettas.


 De blev mycket svett i de här meningarna märkte jag haha.


I går kväll ja jag, Lisa och Viggo ute på en kvällspromenad.

De fick bli en glass till :) Man får passa på nu, snart e jag ensam kvar ;(


Jag har ju Ida :) tack och lov! Du får inte flytta i från mej!!!!





Av anna loorentz - 9 maj 2008 09:54

Jag erkänner! han e min nya kärlek.


Satt och kollade på en musik kanal en kväll när jag inte kunde sova. JAg va fast! å den va från 1994 men vad gör de han ser ju likadan ut.


Men vem kunde låta bli att bli hemligt förälskad i den mannen när han va med i Ally Mcbeal. Som målare. Man grät ju nästan lite när han inte skulle va kvar. ;)


Bjuder på en bild så klart

Av anna loorentz - 8 maj 2008 16:24

är t.o.m lite röd på armarna. Men de e inte så svårt att se på min vita hud ;)


Har varit i mörrum och myst hela dagen. Blev även lunch på laxerian. Men glass till efterrätt så klart!


Tvätt dags nu. Mogge spelar match i kväll så de blir nog jag å tvätten..

Ska kolla in Lisas blogg först och se om de kanske blir en liten runda i kvälls solen :). Sakta men säkert tar man sej fram!


tjo!

Av anna loorentz - 8 maj 2008 08:32

E de dags för nu. Har verkligen frissan som ligger längst bort i hela stan!: man får ju gå en hel kvart innan.


Sen blir de solning och promenad i mörrum. ska kolla busstiderna nu.


och så ska jag hämta ut skorna. Se om de blir nya eller om han fixat dem :)

Av anna loorentz - 7 maj 2008 19:54

Nu har de varit här. De va jätte trevligt!

Fikat blev kanon och dukningen va jag så näjd med att de va synd att fördärva hehe.


Vi kommer ha åtta finnar i morgon ;P Choklad fondue och scones med choklad. Gott va de iaf!


Men mina scones blev inte riktigt så goa som fridas...


Jag har tagit en bild på dukningen ska nog lägga in den sen :)


Nu hockey, snart barnmorskorna. Vad veckan går fort!


I morgon ska jag till "huset"

plus att jag ska inom och lämna tomatplantor till morfar. Fick det i dag men han får ta hand om dem innan vi flyttar :P

Känns tryggt

Ovido - Quiz & Flashcards