Direktlänk till inlägg 22 september 2008

jag lever!

Av anna loorentz - 22 september 2008 11:59

DE blev riktigt röj i lördags må ni tro.

Kul va de!.


Anna was back för en kväll :)


Säg nån jag inte "kände" hehe. Men som sagt jag hade kul och va bara såå glad :).


Mådde bra i går trots allt men va suuuper trött. Blev golfkrogen.. Igen ;) med mamma och Roggan.

Maja fick en suuuper fin kofta av sin moster :) tack!


Jag hatar min säng.. Fast de är väl iofs jag som tagit sönder den. Jag sätter ner knäet. Och nu e den sönder.

Jag har så förbannat ont i ryggen. ;( Kände precis av ett litet nackspärr med... Jag orkar inte!

Kärring heheh :)


Vi får åka till IKEA snarast. Måste ju kunna sova bra. Snart lägger jag mej på golvet.


Får väl börja göra övningarna med man fått på papper efter gravven.. jaja de får lösa sej.


Idag ska jag på två månader samtal på bvc. Fast Maja fyller tre månader i morgon..


Och glöm inte... :) i morgon e de jag som fyller 23.! så ni vet hehe

Ska ha kalas.. så de blir städning här idag..



 
 
Ingen bild

mamma

23 september 2008 07:10

GRATTIS!!! På födelsedagen!
Många pussar och kramar
från Familjen Fett ;O)

 
Ida majas kompis!

Ida majas kompis!

23 september 2008 10:14

GRATTIS anna på 23 års dagen..o gratts maja på 3 månaders dagen..saknar er mina flickor..ses snart =) KRAMAR

http://Idaaaaaaaa

 
maleena

maleena

23 september 2008 10:25

grattis på födelsedagen =)

http://maleena.bloggagratis.se

 
bloomiz

bloomiz

23 september 2008 20:23

STORA GRATTIS KRAMAR PÅ FÄDELSEDAGEN!!!!

http://bloomiz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards