Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av anna loorentz - 1 oktober 2008 20:34

bara in en massa nya möbler och gamla som är om målade.. Och nya gardiner.å krukor . åååhhh de e så kul!:


Blev precis som jag tänkt.


Vi hade bestämt vita möbler för vi har vitt databord och Maja har vit säng. Men de va snyggt med björk med för de har vi på cd stället.. AA de e så typiskt mej å vela.. Men jag tror de blir vitt.. Kán ha färger till i stället.


Hon ska lätt få en mysig kuddhörna :)


 Maja har dock varje gång man burit in henne i rummet lipat.. så ja jag vet inte om hon gillar de hehehe eller e de för att de e så fint. Skulle tippa på de sista ;)


Tack Lisa för igår. De va toppen och suuuper gott!


Nästa gång får vi trängas hos mej brudar!


spindlar...spindlar..spindlar.. överallt.. Gillar INTE detta väder..


två dagar kvar.. Sen bär de av.. tjohhoo..!



De e Maja och Viggo som e på bilden i fönstret :P.. Maja en vecka typ. Ser ni att jag har stylat med en växt hahahah.. löjligt värre! Upptäckte de när jag kollade inlägget.


Av anna loorentz - 1 oktober 2008 20:32



ÄNTLIGEN!

SOM JAG HAR KÄMPAT



Ovido - Quiz & Flashcards