Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av anna loorentz - 2 oktober 2008 21:09

Jag glömde skriva att jag fick present av fam, Arvidsson, Svensson.

Dove brun utansol! underbart kommer känna sej lite fräschare.. De känner jag redan :) tack så mkt.


Nu har vi packat. JAg e skit trött. Maja sover som en gris men kommer dock vakna vilken minut som helst.. troligtvis pigg så här blir de ingen läggdags.


I dag har jag köpt berocca.. skulle tydligen va bra hoppas de. Tappar skit mycket hår! kan snart sälja,, hoppas de slutar snart.


IDag har vi myst med Bella och Alfons. Mamma bjöd på lunch med på hamrins. Vårt nya torsdags nöje. Sen va hela familjen hos Bella m fam. och åt skit god hemma gjord pizza.


prinsesstårta till efterrätt.. Den rosa. Och Hembakta bullar.!

Fick äta en och en halv bit för helt plötsligt ville Maja hem sa Morgan hahah men hon va trött stackarn.


ÅÅ vi ska till Göteborg nästa år. Om de finns plats på stället där vi vill bo. Vi och Emilie och Peter... !! Ska bli hur mysigt som helst. Morgan ska springa Göteborgsvarvet.. men de är inget mot vad vi kommer göra i mil på stan :)

Ovido - Quiz & Flashcards