Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av anna loorentz - 5 oktober 2008 19:07

Tack min underbara tjejer för en fantastisk helg!

Vad vore livet utan er??


De har varit super mysigt i helgen.Mycket shopping. Till mej själv faktist tadda! en kjol och en tröja bara till Maja som hon ska ha på Alfons dop.


Jag köpte:

En vinterjacka.. 'Jagade runt på hela A6 hittade en som va super precis som jag ville ha men fanns dock inte i min storlek :( Chansade på att den fanns i stan.. Å de gjorde den! så den blev de.


En marinblå klänning, svart cardigan och ett par jeans till så man har lite ombyte.


Jag fick en fin "lång" tröja av Idis och Fridis och ett superfint halsband,:)


Maja har varit toppen! sovit sjukt bra och varit super lugn.

De märks i kväll ;P inte på topp precis.


 Blev så klart en sväng inom IKEA med. Köpte tyg till Majas rum cerist :) och svart vitt som vi ska ha bakom soffan. Kommer bli kanon!.

Vill att de ska bli måndag så jag kan köpa tråd sen ska den upp :)


I morgon ska jag klippa mej.. mera utgifter. Sen bär de av till pappa och Lena och syster på våffelfika :)

Ovido - Quiz & Flashcards