Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av anna loorentz - 9 oktober 2008 20:46

De blev promenad fram och tillbaka till Strömma. Vi hade mysigt :) åt och fikade. Lekte med barnen och gick hem.


Åh jag har hittat en par snygga pumps.. 650kr. De går inte... bläää


Har suttit på IKEA:s hemsida och spanat. Kostar bara 500 kr och få allt hemkört och uppburet. Men tyvärr går inte alla saker att handla där.. synd annars hade vi gjort det. Så de får bli en tripp nästa lördag.


Då ska vi ha fest med Bella och Henke :D ska bli super kul

Maja ska sova borta för allra första gången.. Hon lider nog inte men de kommer kännas lite saknad. :) Å de ska de göra tycker jag.


Gammelmormor och Gammelmorfar ska mysa med henne. Hon kommer säkert sova hela natten!.


Hon har min vagga hemma hos dem. Ångrar mej djupt att vi inte hade den först i stället för spjälsängen. Maja älskar den!.


Jag ska ut och visa Bella Harry´s.. Jag har ju vanan inne nu hahah :P.-


Singstar och mat blir de med. Jag längtar dit.


I morgon blir de mamma besök. I Mörrum såklart. Kanske tar en tur framför sims om Maja e mormor sugen :).


Sen blir de myskväll. Bara jag Mogge och Majsie.


Fatta att de gått en vecka sen vi åkte till J-köping.. Usch!


Jag saknar mina bruds... 

grät en stund igår över det hela


På lördag ska vi till Hällevik. Hälsa på Annelie,Ginne, två kids och en bebbe i magen ;) ich Heidi., Ska bli kul aldrig varit hos dem. Sen ska vi på fotboll  Hanö- Märserum.

Därefter bär de av med Thai mat till Karlsson, Håkansson kaoset :) Ska bli super mysigt ändå-


Hejar på fint väder i helgen!


Av anna loorentz - 9 oktober 2008 10:20

min första tanke var: WHAT?!?!

min andra var: Jag tror jag skrattar ihjäl mej

Min tredje va: Jag tror jag skrattar ihjäl mej igen för de så löjligt..


Sug på den ni :)


Så nu har jag försökt förmiddagssomna ´Maja i en timme. Vi brukar sov ihop. Fick ge upp. Men nu somnade hon när jag inte har tid att sova själv. hehe hon kände de jag lovar!.


Hoppas på uppehåll så vi kan traska till Bella och Alfons om en timme.


Heja Heja


Mamma jag hoppas de gkc bra hos tandläkaren ;)


Grynet har vaknat hej på er

Ovido - Quiz & Flashcards