Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av anna loorentz - 15 oktober 2008 18:45

nej mormor du e inte gammal

 Ung käck snygg kvinna i dina bästa år :)



Nu har Maja fått sina två första skedar med blåbärspure :)

Degick ner som fisken i vattnet.


Hur ska de förvaras? I skafferiet?

 Nästa vecka blir det majsgröt


I dag har hon vart lite skum.. Hon sov som sagt inte i natt,, så hon har så klart varit huuur trött som helst sen har hon gråtit så fort hon kommit i närheten av sovrummet. Dreglat massor. In med händerna. Det enda som gäller. Skit sur när man tar väck dem. Det enda som går är när jag själv stoppar in mina i munnen på henne. Sen har hon nog haft lite feber med madamen. Kanske är lite förkylning på g? Eller en tand? Vi får vänta å se.


I morgon står det noll på schemat.. :( HAr varit en lugn vecka. heeelt otroligt.

De får väl bli ett varv på stan eller nått..



Av anna loorentz - 15 oktober 2008 10:55

trött som något jag vet inte vad...


Maja har inte tyckt om att sova i natt så jag går på någon reserv.


I går va vi hos min mormor och morfar.. som vanligt :) Mormor hade höpt fina pyjamasar och sånt till Maja i Ullared. En toppen bra barnskiva!

Tack för de.. De kommer pengar :)


 JA tror de eller ej men min mormor har hittat min blogg :) Hon e käck den där tanten ihih


Sen va vi hos min systers mormor och morfar :)

Ja fråga mej inte hur vi ska lära Maja alla dessa men de får gå. Jag hade ju turen att de kom in lite olika år hehe.


Lisa: du behöver kanske inte köpa kalabalik hos morfar prosten till Viggo i Ullared :P

Kan hända att tomten redan varit på besök här hemma hehe. Men man vet ju aldrig.


Nu ska jag utpå försäkringskassan och hämta mera dagar.. tiden går så fort.! Jag gjorde det i Augusti. OCh nu e de dags igen.


På fredag e de IKEA som gäller. ska bli mysigt :)


Nu pyler mitt barn trött som hon e!


Ovido - Quiz & Flashcards