Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av anna loorentz - 30 oktober 2008 20:40

http://familjenfett.blogg.se/?tmp=30203931


Samma inlägg som här men ta ett span kolla in vad ni tycker?

..

Av anna loorentz - 30 oktober 2008 19:10

funderade på att skaffa en ny blogg på blogg.se. Men jag pallar nog inte lära mej nya saker :) Jag stannar nog ett tag till heheh

Av anna loorentz - 30 oktober 2008 18:16

Jag upprepar.. gå inte ut !..


Jag har varit ute.. Det är svin kallt och skit väder.


Hade bestämt i går  att det skulle bli promenad till Bella i Strömma. Sen skulle vi gå till Sandra i Korpadalen på fika..


Det blev promenad till Bella sedan bilen till Sandra :)


Ösregn!

Regnkläder, paraply och keps. Vantar emellanåt...

Jag ångrade mej djupt när jag kom till första preem-. Det började ösa på lite till.


Eller man kanske skulle vända på det?

Gå ut mina vänner det är helt underbart!, Friska sköna vindar. Håll hårt i hatten bara. Underbart när regnet slår i ansiktet. Man får en riktigt uppfriskande känsla av att hösten e här...


eller neeeej., jag går på de första hahah. Men stolt? Ja de är jag faktist att jag inte bangade ur, Morgan erbjöd sej faktist att hämta oss.


För övrigt har det varit en myket trevlig eftermiddag, Fick träffa Tuva och Viggo,. med som vi aldrig sett innan. båda två e snart två månader. Herrgud vad tiden går. Kommer i håg när Maja låg på min mage och sov. Nu? Icke tiden e förbi.


Fridis kommer med hem :) jag längtar efter mina tjejer


I morgon kommer Emilie och Peter.. De ska bli suuuper! Va längesedan vi sågs nu.,


Maja, Emilie och Malte

Ovido - Quiz & Flashcards