Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av anna loorentz - 29 oktober 2008 21:14

De e fint de. Med mjölk och kanske lite banan i :)


Jag va duktigt sugen på det innan men vi hade precis käkat så nu äntligen fyra timmar senare slank det ner ;)


Tottenham gjorde mål.. Morgan sprang precis förbi och gjorde high five!.haha



http://www.magnusuggla.nu/

Spana in. alltid något kul å läsa. Han är och kommer för alltid vara min Kung,


I alla kompis böcker när vi var små skrev folk om sina idoler: Lilli och Sussie och Carola. Men inte jag :) Magnus Uggla det var det som gällde,


 De flesta tjejer i min klass gillade:


Julskinkan har rymt.

HAHAHA

,och fångad av en stormvind


Ibland skrev jag med något sånt för att det inte skulle va så pinsamt.


Av anna loorentz - 29 oktober 2008 19:23

I går blev de shopping :9 köpte en farfars tröja svart, en cool klänning och ett par svarta tights.

Mormor köpte coola kjolar till alla kidsen i familjen :)


De va super trevligt att träffa alla tjejerna


Mormor hade bakat underbar tårta :) tack!


I dag har vi haft lite sov morgon.. men man är lika trött för det, De känns lixom inte.


Sen har vi gjort vår dagliga promenad på stan :)

Syster, Charlotte och  mamma så klart.


Maja fick suuuper fina laban kläder av Charlotte m. fam.

Röd klänning och randiga tight och röda strumpor.

tusen tack!


Tack för burk maten Lisa :)


I morgon hade vi tänkt gå till bibblan.. Har aldrig varit där på baby cafe. Men vi får se. Nu bestämde vi lek hos Sandra i morgon i Asarum så de kan bli för mycket. Känns som att de kan bli roligare :)


Då blir det en torsdags promenix till.








Ovido - Quiz & Flashcards