Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av anna loorentz - 19 oktober 2008 20:15

den 28:e ska jag har gangstar party om någon e sugen :)

hör av er.


Martina jag ska hjälpa dej så du hittar hit hihi.


Ja mmm Maja har somnat. hehe


Åh de e så fint i hennes rum..!! Jag älskar att vara här inne. Har kämpat och nu e de klart. Bara en hylla kvar.. Hon får de rummet jag skulle vilja haft :) så länge iaf innan hon kan välja själv då hehe. Men lila och rosa, Vad kan hon mer begära hehehe.


Fatta att de satt upp en läskig "gubbe" på Harry´s! jag höll på att skita ner mej!. En sån som de krigar mot i sagan om ringen. Orch  i järn... usch!.


Nu e de tv och marabou som gäller. inte för att de behövs men de e gott :)


I morgon blir det nog en sväng om mamma. Vi brukar ju inte göra så mycket annat på måndagar. Hoppas på fint väder.


He,Tina de va faktist inget vidare :)




Av anna loorentz - 19 oktober 2008 16:23

Ikea gick super! tog allt som allt två timmar och 3500 kr fattigare ;)


Lördagen va underbar. Kändes konstigt att lämna Maja men när de va gjort va de en liite skön känsla på något sätt.


Sen va de fest! Super kul hemma hos Bella och Henke.

Ute kunde vi hoppat över.


I dag har vi byggt en massa. Maja e precis hemkommen. Har varit en ängel sa de :)


Maten står på bordet så detta va lite sammanfattning av helgen


tjo

Ovido - Quiz & Flashcards