Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

uttråkad

Av anna loorentz - 7 mars 2009 15:09

Men snart kommer de hem! Jag saknar min snutta <3


Nu har jag spelat sims hela dagen... jag har inget annat att göra, jo lite engelska har jag gett mej på med. Sen har jag bytt lakan i sängen. Detta har tagit mej 5 timmar. Vädret är fortfarande lika sunket så ut ska jag bara gå när jag måste handla. Det ser jag INTE fram emot.


Charlotte vad snygga vi kommer vara på stranden i sommar :D


Jag vill göra något roligt i kväll.. men Frida vill ligga på soffan.. bläää Frida! Jag är så sugen på vin, får väl dricka lite själv då.


Tänkt att detta kan vara så beroende framkallande...

            

 
 
Ingen bild

charlotte

8 mars 2009 20:43

haha ja eller hur kommer vi va ;P

 
Ingen bild

bloomiz

9 mars 2009 12:39

Hej du som inte har något att göra:), skulle du vilja maila över lite bilder från suprise festen med hanna och jaeper, min kamera fick ju värsta spelet och la av....Kan tänka mig att du fick några bra där....Ha det gott väääännenn....Kramar i massor....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards