Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

stanna inne!

Av anna loorentz - 30 oktober 2008 18:16

Jag upprepar.. gå inte ut !..


Jag har varit ute.. Det är svin kallt och skit väder.


Hade bestämt i går  att det skulle bli promenad till Bella i Strömma. Sen skulle vi gå till Sandra i Korpadalen på fika..


Det blev promenad till Bella sedan bilen till Sandra :)


Ösregn!

Regnkläder, paraply och keps. Vantar emellanåt...

Jag ångrade mej djupt när jag kom till första preem-. Det började ösa på lite till.


Eller man kanske skulle vända på det?

Gå ut mina vänner det är helt underbart!, Friska sköna vindar. Håll hårt i hatten bara. Underbart när regnet slår i ansiktet. Man får en riktigt uppfriskande känsla av att hösten e här...


eller neeeej., jag går på de första hahah. Men stolt? Ja de är jag faktist att jag inte bangade ur, Morgan erbjöd sej faktist att hämta oss.


För övrigt har det varit en myket trevlig eftermiddag, Fick träffa Tuva och Viggo,. med som vi aldrig sett innan. båda två e snart två månader. Herrgud vad tiden går. Kommer i håg när Maja låg på min mage och sov. Nu? Icke tiden e förbi.


Fridis kommer med hem :) jag längtar efter mina tjejer


I morgon kommer Emilie och Peter.. De ska bli suuuper! Va längesedan vi sågs nu.,


Maja, Emilie och Malte

 
 
Linn

Linn

30 oktober 2008 18:54

Nu hittade jag din med! Kul att läsa bloggar nu när man har tid över! Va såå kul att träffa er idag! Kram

http://www.viggolinn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards