Alla inlägg den 1 mars 2008

Av anna loorentz - 1 mars 2008 21:49

Hittade en bild på oss.. hehe jag kan meddela att detta va dag nummer tre på östersjö och vi tänkte inte ge upp!

Av anna loorentz - 1 mars 2008 21:46

 

Då va de över. Och rätt låt vann tycker jag!

Kvällen blev iofs inte som jag hoppats, blir nog ingen utgång.

Men men.

Mogge va skit stolt över att han hade de låtar som gick vidare. Mamma ramade in lappen!

Ni ska få se.

Kommer även en släkt bild i morgon. Mycket trevlig middag vi hade i dag  måste ja säg.

Av anna loorentz - 1 mars 2008 09:35

Äntligen är de helg. Snart dags för melodikrysset.


Gick upp klockan nio och började steka fläskfile. Vi ska ha de i eftermiddag när  mina svärföräldrar och mormor och morfar kommer. De ligger lite närmre i åldern än min föräldrar :P


Undrar hur de går i kväll då?

Ingen favvis?


Mogge kommer lätt rösta på Nordman.


Ut och handla snart. Vaknade till så fint väder, men de ser ut att försvinna innan man hinner blinka.


Hoppas fortfarande på utgång ;)

 Vi får väl se. Kanske har somnat i soffan innan dess.



Ovido - Quiz & Flashcards