Alla inlägg den 27 mars 2008

Av anna loorentz - 27 mars 2008 18:23

firar vi i dag :)

fatta att tiden gått snabbt, fast ändå känns de som de alltid vatt vi.

 Varit och köpt blommor och björnborg kallinga :)

så glad han blev!


Snart jobb igen va hemma sex så drygt att gå tillbaka..

 Sen ut och äta.

Hoppas de finns bord på thai!


Mamma jag hoppas du valde de coola glasen!

Hon har hittat snygga bågar som är hälften orangea och hälften limegröna.

Skit coola! måste fixa en bild


Snart kommer andra hälften av familjen hem! hoppas de har en del presenter med sej :)


I morgon ska jag göra de där testen. de ringde i dag och sa att min bm va sjuk så jag fick komma tidigare och sen fick jag träffa en annan. helt okej för min del.


Ska nog ge mej ut och köpa penseer i morgon, får se om jag pallar, Jag planerar in en massa nu när mogge ska i väg. Men de är på kvällen jag behöver aktiviteter för då är de drygt..


hatar sova själv!



Ovido - Quiz & Flashcards