Alla inlägg den 18 mars 2008

Av anna loorentz - 18 mars 2008 10:27

hälften jag känner ligge i maginfluensa. bläää jag börjar med må illa bara för de. Vill inte bli smittad ;(

Varför ska man alltid inbilla sej att man mår illa kommer säker göra de hela dan.


Kollar lite på våra bästa år. Fattar inte varför. De är nog egentligen historiens sämsta program med världens sämsta skådisar. Ändå måste man på något sätt följa de..

Men jag har kommit på att man kan stänga av ljudet när de blir för pinsamt. De är min nya grej. Ja gör de till alla program. Morgan blir skit sur hahaha


Snart ska ja fika med Emilie å sen ska jag bada. Min andra gång. De är så segt att ta sej dit å hem bara. Men jag behöver cykla så sluta gnäll nu Anna.


Sen i kväll ska jag på tupperware party. Har lovat mej själv att jag inte ska handla. Kommer hålla i typ 20 minuter eller nått.

Kanske jag ska köpa sånna så man kan frysa in egen glass. Men bara kanske :)



Ovido - Quiz & Flashcards