Alla inlägg den 31 mars 2008

Av anna loorentz - 31 mars 2008 11:29

den förbannade rösten har lurat mej att trycka fel siffra!

Satt i 14 minuter till å så säger hon att jag kommit till sjukanmälan!

De kunde de väl sagt förra veckan med då!!!!!!!!


SÅ nu kom jag fram direkt.. MEN så klart! hon jag skulle prata med va inte där.. kunde ja tro nått annat ;(

Av anna loorentz - 31 mars 2008 11:17

hatar försäkringskassans växel just nu!!!!!!!!!!

Ringde i 14 minuter som alltid kö! sen när jag kommer fram ger de mej upptaget!

När får man reda på om man får havandeskap eller inte? Får jag de ska jag ju gå hem 25:e April å de e snart.. kan ju va bra att få lite framförhållning.

Av anna loorentz - 31 mars 2008 10:42

jag kom på en sak.. eller jag tänker ganska ofta på de.

När jag flyttade från min förra karl så blev de lite snabbt allting så sakerna packades ner utan att direkt kolla vad de va. Råkade få med mej hans silver halsband och sånt. Men de har jag lämnat tillbaka. Sen lämnade jag hyllor och så fick han två tavlor av mej i efterhand som han gärna ville behålla. De va jag som betalt dem. Men ville va snäll när de va jag som tog beslutet att sticka. Men jag råkade glömma packa ner min dagbok.! Detta är nu tre år sedan och fatta! jag har fortfarande inte fått tillbaka den. DE retar mej något så fruktansvärt. Har bett om den massor av gånger. Visst de står kanske inte världens roligaste saker men den handlar mycket och livet på högstadiet och sånt som kan va kul att läsa om tio år typ.

Trist detta iaf!.


I går kom pappa med familj hem! Så glad jag va :)

Fick presenter. Skor,godis,väskor, två bodys till  den lille :) en som de står my daddy rock´s och en med mommy rock´s. Så gulliga. Och en kudde till snutten. Morgan fick lite t-shirts och sånt.


I kväll ska även vi se huset :) I kväll slipper ni oss inte.. :) inväntat rätt läge hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards