Alla inlägg den 5 mars 2008

jag

Av anna loorentz - 5 mars 2008 16:28

har köpt (pallade inte baka) kanelbullar!

Fatta vad gott.! med mjölk!


Av anna loorentz - 5 mars 2008 16:21

vad jag är trött i benen!

Vi gick ut till coop. En bra bit de där. Men man vill ju passa på när de är så fint ute.



Av anna loorentz - 5 mars 2008 08:55

I går var vi på en liten familje utflykt ;) jag mamma och Roger var i helsingör.

Perfekt väder måste ja säga. Käkade på Max nä vi äntligen hittade ett mat ställe som dög. Vi va nästan framme då ska tilläggas och vi hade varit hungriga sen Tyringe hehe. Men är man kräsen så e man :)

 Sen, när vi körde hem brann de nära ett hus. Men de stod en gubbe och tittade på elden så de va inte mer med de. Jag sa bara detta kanske står i tidningen i morgon och skrattade. Fatta! att när vi kommer hem står de om en brand i Perstorp. Vet inte om de va de huset men jag ringde iaf till polisen och sa att vi sett en gubbe för han va borta. De trodde han brunnit inne. Läskigt de där. Vet inte om de va samma. Men jag gjorde en insats iaf tycker jag :)

 Och de va en mycket lyckad dag i går tycker jag!.

Tack så mycket!


Idag hoppas jag att vi ska ut och vandra lite. De är ju helt perfekt ute. Lite kallt men de skulle ordna till sej.


Aaa nu har vi börjat frysa in bröd i den här familjen. Typ halva limpan. När man nästan ätit upp tar man fram den nya så klart. MEN! idag när jag skulle äta frukost SÅ hade Morgan som åt i går kväll inte tagit fram något bröd. Suur blev ja.


Vi va även på IKEA i går. Enda stället jag shoppade på. Fast kom myclet billigt undan. typ 250 kronor. Är ju ingenting. Sen sålde de Winerkorv. En hel packe för 18 spänn. Skit billigt! Så de va ja ju tvungen att köpa hem :)


Kom hem vid åtta å de va värsta strömavbrottet. I halva stan typ. Fick tända en massa ljus. Vad ska man göra när inte tv:n funkar lixom? Jag satt och stirrade på morgan i en timme. han åt och försökte läsa tidningen.







Ovido - Quiz & Flashcards