Alla inlägg den 28 mars 2008

Av anna loorentz - 28 mars 2008 12:54

va äckligt de va. smakade som outspädd citronsaft. Ska aldrig mer göras om iaf!

Somnade som en gris efter en halvtimme. vaknade efter en timme sen så de va inte drygt iaf :). Satt helt själv.

Bebben har växt 2 cm och hjärtljuden låg på 148. De har höjts lite sen sist.


Äter  glass nu, med gott samvete :) 6,7 hade ja. vet inte vad de betyder mer än att de va perfekt.

Gått upp ett kilo på tre veckor så nu är jag sammanlagt sex kilo fetare.

Jag hade bestämt att jag skulle göra så mycket i dag men nu känner jag inte för nått.


Skulle ju plantera å greja. men jag har sovit sen ja kom hem, så ja är seeeg

Av anna loorentz - 28 mars 2008 07:05

E de i morgon. Då ska vi fira :)


Hurra för den!

Av anna loorentz - 28 mars 2008 06:53

De fick bli thaien i går. De var mycket gott! Hade bestämt mej för efterrätt men de gick lixom inte bara ner.


Helt plötsligt har mina naglar blivit lite långa och jag känner konstigt nog inget behov av att bita på dem heller. Jo tummarna är duktigt utsatta men de naglarna ser ändp skabbiga ut så kan lika gärna bita ;)


Nu har han åkt ;( kommer hem söndag. Kl sex va de dags. Kunde inte somna om sen. Funderar på om jag ska sova hemma eller fly fältet. Inget bestämt än. Hör ju alltid en massa konstiga ljud på natten när man e själv som aldrig varit där innan ;P


Ingen frukost heller. Håller redan på att svälta i hjäl. Tänker på de hela tiden med. Hoppas de är nån trevlig person där med som man kan prata med.


Fiskepremiär i dag. Har inte vatt på de sen ja va liten. Kanske kör dit en runda, får se. Är ju ledig resten av dagen. Eller ska jag städa.


Jag ska lätt äta ostkaka iaf! :) Morgan hatar de så jag ska passa på nu.


Ska köra och lämna pengar för tuppeware innan sjukhuset med så ska köra om en halvtimme. 522 kronor fattigare på någonting som man aaaaldrig skulle kunna klara sej utan :)


Ovido - Quiz & Flashcards