Alla inlägg den 30 mars 2008

Av anna loorentz - 30 mars 2008 10:44

Jag ska aldrig mera sova ensam!

Jag ser ut som ett vandrande lik. Så jäkla trött men kan inte sova!

Somnade lite i två mon sen skulle man ju vrida om klockan så vid tre.. vaknade minst en gång i timmen. Sov med lampan tänd i hallen och så retade jag mej på den.. men sen ville jag ju inte släcka den för då hade jag inte somnat. Shit vad ja en löjlig men de funkar bara inte!

Fick t.o.m näsblod i morse. Gissar att de va pga att jag varit orolig.

Men jag har lixom inte saknat Morgan så mycket utan bara känslan att va själv.


Hyrde Hairspray i går. De va en riktig höjdare!


Äter frulle nu, ska göra i  ordning resten av lägenheten sen ska jag nog försöka vila lite om jag ska kunna va en människa idag! 


Ovido - Quiz & Flashcards