Alla inlägg den 24 mars 2008

Av anna loorentz - 24 mars 2008 23:31

Va hungrig fick gå upp.. dryyygt!

smörgås med ost fick de bli iaf. Är inte ett dugg trött, sympai gick och la mej typ. Vägrar borsta tänderna igen.

Bli så kissig hela tiden med då! Kan typ inte ligga på favvoställningen rygg.


Låg och funderade på om jag skulle upp och skriva i min blogg och vad jag skulle skriva.. palla med de då! de va kört redan då.


aaaa jag blev en sån kärring med haha sån som sitter och säger: han e nog hungrig han e nog bajsig haha illa. Sorry! Vet ja nått om de? NEJ!


Emilie den heter www.gladagrodan.se <-- har hittat en body ja vill ja :) Inte till mej dock..


Ida hann med en sväng hit med. Konstigt hon som aldrig e här hehe, med tårta. Enda kravet jag hade om hon skulle komma :)

man blir mera chockad om vi är själva. Saknas lixom nått då :)


Vi tänkte fika i mon. Nån som e sugen?


När ja la mej för en timme sen va de typ snö kaos. Nu syns snön knappt. Konstigt de där. Tur för Mogge slipper han skotta snö.


Kollade på 100 höjdare. Men de blev för mycket när de va en gubbe som låg med sina tuttar i något att jag fick stänga av!.





nu

Av anna loorentz - 24 mars 2008 19:48

e ja pigg igen på riktigt.

De va skönt att komma tillbaka till jobbet. Va t.o.m kul att dammsuga :)


Bjöd Carola och Mogge på lax sen.. såå gott. Sen bakade jag rulltårta till in stora förvåning. Och den blev mycket bra! Frågade iofs Carola typ tre gånger om den va tillräckligt porös. (Vet inte hur de stavas) jaja iaf sen hade jag lite problem med vändingen, de gick men den låg på halvkant. :)

Men god va den iaf med grädde och mandariner på.


Var hos Lisa, Martin och Viggo precis.

Han e så gullig. Eller ja de är de alla tre :) (fjäsk hehe)


Råkade lura dej lite där Emilie hehe. Kom på att jag köpte halsbandet på den sidan :)


Letar skötbord. Vill ha ett sånt Brio som Lisa har men de är för dyrt nytt så kollar efter begagnat. Smidigt med ihopfällbart.


I dag har jag ätit ifatt med. Ja på godsakerna iaf.


Spelade sims i går. Tycker alltid de är kul ska alltid bygga en massa orkar lixom inte spela på de sättet. Men igår visade mamma mej lite nya grejor och jag va ännu mera fast! saknar de idag!



Ovido - Quiz & Flashcards