Alla inlägg den 14 mars 2008

ja

Av anna loorentz - 14 mars 2008 07:48

Emilie men nu när jag e gravid så lånar jag ut dej lite till andra som vill prova på :)..


Fatta att mitt tandkött är svullet!. De gör räääätt ont om man säger så. Sköljer med listerin. de gör med rääätt ont kan jag meddela ;P.

Ska nog ringa tandläkaren idag för det är typ fjärde dagen de är så. Ska se om de har något tips.


I går åt jag och bella thai mat och henke och morgan käkade pizza. Vi gjorde en söndag mitt i veckan :)

Fritterad kyckling stod det på min meny.


I dag är de jobb och kalas som gäller. De blir stressigt i kväll får förbereda kläderna innan.. De sämsta med magen är att man alltid har samma saker på sej hela tiden. De går lixom inte att variera sej. Kan ju inte köpa på sej för mycket. Kanske går ner på Lindex ändå de har ju 30% jag får se.


I morgon ska vi fira Ida! Då blir de mat hos henne med mej, Morgan och Frida.  Sen går vi hem hit och kollar på festivalen. Tyvärr men Ida har för liten tv :)


Än skiner solen! hoppas de håller i sej. Man blir betydligt piggare!

Ovido - Quiz & Flashcards