Alla inlägg den 6 mars 2008

Av anna loorentz - 6 mars 2008 11:23

Glömde ta en bild hur den såg ut innan men ni kan ju bara tänka er!

Av anna loorentz - 6 mars 2008 11:06

Nu har jag varit duktig. Har rensat ut i min tros och strumplåda.

Det va världskrig gånger två där. Ni som känner mej väl vet!

Nu kan man stänga lådan.. ett tag iaf :)

Men jag köpte lådor på ikea så nu liter de i olika fack.

Skitbra! att jag inte tänkt på de innan. Hittade en massa strumpor. Lovar de är hål i hälften!

Hittade typ tio par leggings. Orkar inte leta så jag köper alltid nya ;)

säkert hål i några där med.

Jag fick lite ont i hjärtat men de va faktist t.o.m dags att slänga några trosor som jag typ haft sen jag var 14 hehe. oj då!

Lägga undan mina finaste för de kan jag inte ha. Spänner för mycket på magen.


Tog på mej mit regnställ i dag! hahahah illa!

Såg ut som en uppstoppad korv. Och sen hade jag jackan vi fick i jobbet. Den är för tajt på rumpan och stor som en hösäck upptill. Så jag hoppas inte på mera regn i dag!

Ska låna morfars om jag kan ha de. De kan va förstort alltså ;)


Jag ringde mamma innan för jag ville berätta allt de här innan jag la ut de på blocket hehe. behöver inte prata med folk längre. bara lyssna :)


Fick leta upp en gammal Uggla skiva med för att komma igång till städningen. Klarar inte av att lyssna på den nya. Fattar inte de! Den är verkligen bra. Men de va i mitt illamående stadie så de funkar inte! skumt.,


Jag har lite kvar med lådan så nu ska jag fortsätta!

HEJ

Ovido - Quiz & Flashcards