Alla inlägg den 8 mars 2008

Av anna loorentz - 8 mars 2008 15:57

har vi shoppat.

två tröjor och!!! tadda de är inte! svarta.

Varit i gränna på turne med så då va vi ju tvugna att köpa polkagrisar.

Nu har vi även köpt godis inför schlagern. SÅ nu e de kört. Jag kommer inte vara hungrig när vi ska äta för jag kan aldrig låta bli påsen. hehe. men ida har gömt påsen nu :) illa de är.

Jag kan inte bestämma mej om jag ska äta lax eller hamburgare i kväll på steakhouse.


Av anna loorentz - 8 mars 2008 09:59

Sitter och väntar på att girlsen ska bli färdiga.

går så där hehe..

Sen ska vi köra till A6 och shoppa.

Natten har gått bra utan Mogge :) Vi kände efter sparkar precis som vanligt varje kväll, Så de har varit samma rutiner haha.,

Men vaknade av att Frida låg och gnisslade tänder hehe..

Ida har pratat mer med röven än med munnen så allt är i sin ordning!

Ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp sen när jag kommer hem.

Vi är ju trots allt turister!


Ovido - Quiz & Flashcards