Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

tack :)

Av anna loorentz - 28 mars 2008 06:53

De fick bli thaien i går. De var mycket gott! Hade bestämt mej för efterrätt men de gick lixom inte bara ner.


Helt plötsligt har mina naglar blivit lite långa och jag känner konstigt nog inget behov av att bita på dem heller. Jo tummarna är duktigt utsatta men de naglarna ser ändp skabbiga ut så kan lika gärna bita ;)


Nu har han åkt ;( kommer hem söndag. Kl sex va de dags. Kunde inte somna om sen. Funderar på om jag ska sova hemma eller fly fältet. Inget bestämt än. Hör ju alltid en massa konstiga ljud på natten när man e själv som aldrig varit där innan ;P


Ingen frukost heller. Håller redan på att svälta i hjäl. Tänker på de hela tiden med. Hoppas de är nån trevlig person där med som man kan prata med.


Fiskepremiär i dag. Har inte vatt på de sen ja va liten. Kanske kör dit en runda, får se. Är ju ledig resten av dagen. Eller ska jag städa.


Jag ska lätt äta ostkaka iaf! :) Morgan hatar de så jag ska passa på nu.


Ska köra och lämna pengar för tuppeware innan sjukhuset med så ska köra om en halvtimme. 522 kronor fattigare på någonting som man aaaaldrig skulle kunna klara sej utan :)


 
 
Lisa

Lisa

28 mars 2008 10:53

det kommer gå bra i dag, skönt när det är över sen.
ostkaka är sååå gott. :)
åk hem till mörrum å sov där, det hade jag gjort. :)

http://lisoball.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards