Alla inlägg under mars 2008

Av anna loorentz - 12 mars 2008 17:40

I dag har Ida varit här med frallor. Väckte mej åtta. Fast vi hade bestämt halv nio! Jag fick kasa mej upp ur sägen iaf :)

Började jobba tio sen. ´Varit på sjukhuset hela dagen. Fast tiden går fort där tycker jag. Passade på att ta blodprov med då. Gratis! Allt e typ gratis just nu. Synd inte badet e de med. Men har inte så långt kvar till frikort.


Synd att inte du Ida skulle bada mera.. De va skoj med någon man känner.

Jag var såklart yngst med.


Måste ner och kolla in den nya bebis butiken med. Har fått gott ryckte om sej verkar de som.


Snart e de påsk. När börjar man påskpynta?


Av anna loorentz - 11 mars 2008 20:16

in hennes snygga blogg som jag hjälpt till med färgerna :) Fick styra upp de hela haha http://emilai.bloggagratis.se

Av anna loorentz - 11 mars 2008 19:49

på namnsdagen Egon!

Mammas kisse :)

Av anna loorentz - 11 mars 2008 18:35

då har man varit duktig och badat :) skönt va de men gud vad tung man kände sej efteråt.


nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Mogge ska i väg och kolla hockey. Hans älskade Djurgården spelar ju första kvarten idag.

Hoppas de vinner för hudfridens skull :)


Nu har jag uppdaterat både mitt internet och msn. Äntligen känns de som vi lever i nutid igen. Msn:et har varit från 1800 kallt.


Den förbannade smärtan vill inte försvinna. Å  ja kan ju inte hålla på och å hemma från jobbet hela tiden. De finns lixom inte på världskartan.

Undrar om han doktorn skulle vilja sjukskriva mej lite.. Hade en kvinnlig sist för han va sjuk. Men de är ju inte ryggen som spökar längre. Vilket jag var väldigt glad för när de gick över. Men man ska inte få njuta förlänge!

 Smärtar fortfarande på samma ställe och sen neråt. Kunde knappt cykla hem från lassarettet. Så fort de kom en uppförsbacke kunde jag nästan börjat lipa..

 De e så synd om mej :)



Av anna loorentz - 11 mars 2008 09:38

har jag sovit gott. men jag mår inte sådär jättebra i höfterna. Tyvärr. Får leva med de ett tag till ;(

I dag ska jag iaf få bada! ska bli skönt.

Äta lunch först med sambon, De är fisk med spenat. JAg älskar de! va så längesedan jag åt.! så jag nästan tvingade med han. vill ju inte äta själv.


Av anna loorentz - 10 mars 2008 17:11

då hittar man till förlossningen med :P

De skickade dit mej hade inga tider. De va inte! på min begäran ;)

Låg och lyssnade på hjärtljud i en halvtimme typ. Iofs ganska mysigt men ändå segt.

 Fick iaf bra mottagande så man kan ju se framemot att komma dit igen hehe. Men inte förrän de är ddags! Jo iofs öppethus med.


Farbror doktorn kom iaf efter ett par timmar och konstaterade att de va smärtor i ligamenten. Kommer troligtvis att består. Ibland mer ibland mindre.

Svårt att veta bara när de ska göra skitont för då kan jag inte jobba.

 Men men de löser sej man får bita ihop nu vet jag vad de är iaf.

så jag är tacksam om denna dagen bara vill försvinna. har inte alls varit kul. Inte på något sätt. Nu lagar jag mat fast ögonen är så trötta att de ramlar ihop snart..



Av anna loorentz - 10 mars 2008 09:14

Min mage är konstig. hoppas de är växtvärk. gör ont nere. började i går morse. kunde knappt gå på kvällen sen.

Jag har svin ont. Får lixom hålla i den när jag går.. har knappt sovit.. är lite deppig just nu..

har mailat min barnmorska hoppas hon kan hjälpa mej..


Av anna loorentz - 9 mars 2008 10:06

Snart dags för hemfärd.

En sväng om IKEA först.

Fan va gott att Carola åkte ut! hejade stenhårt på Nordman!


Man får äta viss lax :)


återkommer..

Ovido - Quiz & Flashcards