Alla inlägg den 2 april 2008

Av anna loorentz - 2 april 2008 18:46

ååå nej de är inget spöke de är bara min vita hud :)

Av anna loorentz - 2 april 2008 18:01

förbannade kissandet! ja hatar de!

tre gånger på natten och 100 gånger på dan eller nått.. sååååååå drygt.

Kanske köper mej en blöja snart ;)

Jag tycker att man kan få va värd att sova ut de sista månaderna man har kvar utan snutten..

Av anna loorentz - 2 april 2008 17:49

å frusen. Sovit i typ en och en halv timme. Sån här dag man inte vill gå upp ur sängen på morgonen för man vet att man inte vaknar.


Fikade i går. Kul att träffa tjejerna å lillkillen förstås som sov.

 Firade att jag fått havandeskap :)

Sen fick jag fira lite med ostkaka på kvällen.

Får snart lugna ner mej om jag inte vill se ut som en flodhäst!


Vad ska man köpa för bra och ha grejor till bebisen kommer?

Behöver lixom börja skriva ner snart. Men de står ju olika överallt.


Mogge e på hockey, blev bjuden på Mörrums ödes match.

Han e så nervös så han skakar messade han nu :)


I kväll e de mitt nya favvo program. Barnmorskorna. Diggar de skarpt. Skulle gärna bli sån någon gång.



Ovido - Quiz & Flashcards