Alla inlägg den 3 april 2008

Av anna loorentz - 3 april 2008 15:42

Med Bella å mamma. På Christins. Vi satt ute huuuur skönt som helst.

Jag har kommit tillbaka till mitt fika liv.. måste dra ner på de.


Nu har jag kyckling i ugnen. Ska steka den sen men de tar sån tid för den ska tina osv..


Skulle handla de jag ska lägga kycklingen i sen. De funkade inte! de fick inte sälja varan. Konstigt att den fanns kvar i butiken, men tur att datorn registererade de iofs. Så jag stod där och tänkte shiit vad ska vi nu äta.. Men de gick bra med en annan smak tack och lov.

 Säkert bara ja som lyckas plocka en sån vara med. Värsta kön bakom. Varför skäms man när de inte är ens fel?


Va så kissnödig med på fikat så jag skulle gå in på toa. Men de va upptaget så fick vänta. Sen va de han som säger HEJ till alla som vatt där kändes inte så kul att gå in han hade varit där länge ska tilläggas, så jag fick se ubåtar hela vägen hem i stället, plus att jag då fick va på ica i 100 år.


Tänk vad de händer många saker hela tiden. Tur de!


Av anna loorentz - 3 april 2008 09:04

i kväll ska jag bjuda mamma och Emilie på middag..:)

Men de e hemligt vad de blir.


Mörrum sumpade sin chans i går. Div 2 nästa. Men de gör inget för jag har ändå inte tid att gå dit hehe. Sen kan de bli bra till nästa år igen.


min fina nagel gick av i går. ;( hoppas jag kan låta bli att bita på den nu så den växer ut och blir fin igen.


Ingen som har en marklägenhet till oss i Asarum  bara så där? :)

Vill med flytta nu. alla bara flyttar i från stan känns meningslöst att bo här nu. Skulle iofs kunna tänka mej en trea i centrum så länge. Känner att de kan bli trångt här. Vi har inte så stora ytor där man vill ha dem lixom.

 Hela lägenheten kommer bestå av byråar. Snyggt!

Av anna loorentz - 3 april 2008 07:58

i dag har jag ont överallt... ;(

Ryggen värker skit mycket inte där nere längre utan mitt på och upp.

Magen gör ont.

Vatt uppe och kissat 100 gånger i natt eller nått. Känns så iaf. Men ingen urinvägsinfektion e de de känner jag.

Så i dag tänker jag va lipig i min blogg.. De måste man få va ;)



Ovido - Quiz & Flashcards