Alla inlägg den 24 april 2008

Av anna loorentz - 24 april 2008 20:38

Jag fick lite ångerst i dag. Inte kan jag lämna min lille nyfödde bebis för att gå å se på uggla. Som jag sett så många gånger innan.

Usch jag vet att de kommer ordna sej men jag fick riktigt dåligt samvete nu!


Kom på en sak idag. När man var liten åt man alltid flingor med mjölk och en massa socker! Typ så de skrapade i botten haha. inte konstigt man e socker beroende. :)

Gärna rostade mackor med marmelad och ost på sen oboy till de. Standard morgon och mellanmål! haha Och hur mycket ork hade man sen då ;)


Så nu blev jag skit sugen på flingor och mjölk. med inte fullt så mycket socker dock :)


GRATTIS IDA! till den lilla tjejen!

Av anna loorentz - 24 april 2008 07:43

De märks att de börjar närma sej sommar och att de är varmt ute. De enda jag gör är att köpa plåster :)

Ska man va fin får man lida pin.

Jag vägrar ge upp mina dojor iaf. Snart tror jag de går bra utan. Men d¨har man väll svettat ner skorna så att de inte går att använda dem hehe.


I dag ser de ut att bli kanon väder igen så fika ute mina damer!


De måste varit en både dum men smart människa som uppfunnits tops. De e ju så skönt när de kliar i örat! men gör toppsen någon nytta? nej snarare tvärtom, packar ju ihop allt. Men då finns ju revaxör. VIlket tur! hehe. Så den som uppfunnit revaxör måste varit glad eller är de kanske samma människa :)

Liten debat av mej själv nu på morgonkvisten.


Måste få gnälla lite igen. Kommer nog lite varje dag nu.. De gör ont!

Sticker som f*n under magen.

Ovido - Quiz & Flashcards