Alla inlägg den 27 april 2008

Av anna loorentz - 27 april 2008 21:55

I dag har det nya pensionärsparet anna och morgan varit i farten.

Jag gick upp 8.20 då hade jag kissat ett ex antal gånger och läst i min bok en stund. Men kunde inte somna om.

Började diska och käka frulle.

Mogge kom upp vid nio och sen var sängen ren bäddad.


Skulle ju köra till b-mölla möbelaffär.

Stack vid halv elva tiden. Kom dit å så öppnade de inte förrän tolv hahah!

Fick ta en tur till ekohallen. Vilket typ en miljon andra människor med hade tänkt! De va värre än Ullared i dag.

Mogge köpte billigt gele till håret och så blev de sex munkar med oss hem :) Ja de är uppätna haha! Vi hade ne liten fika stund vid sex tiden. Mogge kokade t.o.m kaffe som han aldrig gör annars och jag drack saft.


Syrran kom vid halv åtta. Vi gick en promenad. Kände att stegen på räknaren inte var vad de skulle. Kom halvägs på den idag iaf.


Sen kollade vi på tv. Ville se NHL hockey. Vi har en massa kanaler. Men tydligen inte den så jag tvingade Mogge göra en ny sökning. Vi fick nog några nya. De två bästa kanalerna försvann och den vi ville ha hittades inte!: SÅ typiskt.


Sen som pappa. Allt har varit trevligt idag. ända tills han säger.: Ska ni verkligen byta ut tv möbeln. Den e ju jättefin! AAAAAAAAA Sluta!

Mogge blev överlycklig och så satt de och diskuterade hur fin den va och att man kunde ha 4000 (ja vi ska handla på jysk hah) till andra saker. Som till bebisen i stället?! Sluta! något kan man väl ändå få kosta på sej. Vi sparar ju pengar av en anledning! Sur blev jag.

Men de har gått över. Vet ändå att vi ska köpa nya :)


Läggdags! I mon e min första lediga dag! TJOOHOO!

Har inget planerat, men vill gå ut och gå en runda förmiddag.


Lisa: De bilderna e bara så grymma! Kommer du ihåg när vi sjöng, hitta punkt se. Med chaffen. ; Han kan svaret han kan svaret haha. :)

Ovido - Quiz & Flashcards