Alla inlägg den 8 april 2008

Av anna loorentz - 8 april 2008 16:38

vilket kön de e på mini Uggla. Känns bara så naturligt att skriva han :)


Dagens andra klagande:

Nu har jag badat. Kunde inte ens ligga å flytta för de gjorde skit ont. Jaja den håller väl på att växa till sej. Å nu blev de fint väder å ja får sitta inne

:( kan inte ut år gå för de gör ont och Mogge ska träna så vi kan inte köra nånstans.


Lagar middag nu e så hungrig!

De blir sån där "hemma gjord" kebab med pommes. Kan verkligen rekomendera att ha olivolja på. Blir knaprigt och gott.


Fikat med Bella i dag. Kyckling bagge med varm oboy!. Man får ju passa på att festa té att lite :)


Hej Frida J :) Hur e läget? Synd ja inte kan komma upp och festa loss till din födelsedag vi får ta de nästa år!

Av anna loorentz - 8 april 2008 09:53

E DE EFTERFEST PÅ ERAN BALKONG?! HELL YEAH!

Av anna loorentz - 8 april 2008 07:32

Ny dag, nya tag. Glöm inte bort att du e vacker, unik och duger precis som du är!


Han kommer!

Jag visste om att.. :) Får stå längst bak, ny förlöst kvinna i sina bästa dagar heeh. Men va gör man inte! Antingen får mini Magnus Uggla följa med eller får han va hemma hos farmor och farfar. Beror helt på hur länge han funnits hos oss. :) Blir inget hoppande för min del iaf. De kan bli mycket tråkigt. Får sjunga med i låtarna i stället. Kommer inte att bli perfekt men de kommer bli bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uggly here we come

Va i huset i går och hälsade på familjen håkansson karlsson. Jag hade den utmärkta idéen att gå ner till laxerian och köpa glass.

Väldigt trevligt, men glassen e bättre på torget.


Detta har varit en helvetes natt! Rent ut sagt...

Jag har haft så ont i magen så fort jag legat på rygg. De är min favvis ställning och lägger mej så automatiskt i sömnen. Fy f******n va ont de har gjort. Och när jag måste ligga på sidan hela tiden får jag ju as ont i ryggen. Kan bara ligga på vänster med. En hel process att vända sej. ;(

Ska ringa min bm i dag se om hon har något tips. Så här kan de inte va i tio veckor till. Säkert helt normalt men otroligt jobbigt.


Tur jag ska bada i eftermiddag, slappna av lite för de behöver jag verkligen.




Ovido - Quiz & Flashcards