Alla inlägg den 15 april 2008

..

Av anna loorentz - 15 april 2008 20:44

Ö O! De har hänt värsta grejen! Mogge har glömt köpa aftonbladet! De va ju tipset i dag!

Han har sagt många fula ord just nu kan ja säg hahah

Han rusade ner nu för att köpa.

Skulle ha en tia och jag min dummer sa att jag hade i det i plånboken i väskan. Fick en hel redogörelse över allt som låg där.

Hade visst potatis som jag köpte i går jag glömt packa upp hahaha


ATT DU ALDRIG LÄR DEJ! fick ja höra

Av anna loorentz - 15 april 2008 18:00

man är ju helt lyrisk över detta... Får inte stressa upp mej bara mitt i allt ihop. Förstår nu mina tjejer som tagit steget till hus! att de är häftigt.


Detta är min första lägenhet som jag är med och bestämmer om vilket e häftigt.


Ska äta lite snart back to work.


Handlat i dag. Blodpudding. De e min nya grej. Morgan hatar de. Aldrig smakat.


Min orkide sen ut som hej kom och hjälp mej och dö? Any tips?

Låter som en tant som skriver till allers. Sorry Lisa vet att du diggar den tidningen hehe.


SORRY vänner men nu när vi flyttar blir de inga fler östersjöfester på gården. Hittade inga bilder på den senaste så vi kan inte få se någon nostalgi bild ;(

Av anna loorentz - 15 april 2008 10:19

vi får lägenheten 1 juni. såå skönt !

Vi ska tapetsera om i vardagsrum och sovrum först och främst.

kommer bli kaos ett par veckor men de kommer bli skit bra.


Lite nya möbler med måste införskaffas men de blir nog ingen dyr historia iaf., Men jag vill inte ta med mej det körsbärsröda skåpet och bordet.

Jag har fått medhåll tillslut men har fått kämpa lite :)


Skönt å flytta innan bebisen kommer med.

Vaknade upp i natt och kom på att man måste ha en patientbricka med rätt adress hehe. Helt svett!



Av anna loorentz - 15 april 2008 07:22

för tipsen :) Skriver för fullt.


Tuur att man blir kissnödig på morgonen. ! I dag hade jag tydligen glömt att ställa klockan så jag tog mej upp vid sju i stället för kvart över.

Övervägde att gå upp vid sex men då hade jag ju somnat om och inte vaknat till kvart över sju. Ödet!


Vår soffa hade ju färgat av sej på något konstigt vis, kommer inte i håg om ja berättat de. Men i vilket fall får vi en ny :) skitbra.


Idag ska vi i väg på jobbet hela dagen. Kul! Slippa Karlshamn för en stund.



Ovido - Quiz & Flashcards