Alla inlägg den 11 april 2008

Av anna loorentz - 11 april 2008 18:43

Gött för ja e hungrig! Pommes vår nya grej och benfria kotletter i marinad i ugnen med svamp!! ååå va gott


Vi tvättade i går vilket va tur tyckte jag för alla mina kläder låg i tvätten så jag hade inget att ta på mej.

Sen i dag packade jag upp den och där låg två tröjor.. och de är likadana! hahaha snacka om ombyte!


Uggly har alltid haft en dotter som heter Emelie. Men idag i aftonbladet va de tydligen ändrat. Nu heter hon Anna hahah. Så klockrent!,


Tänkte vi skulle köra lite Alice Levander (Beck) tema här på bloggen! Kom gärna med citat!

De är den sämsta skådisen i Sveriges historia haha. Sorry Alice men de e sant.

Längtar till Beck filmerna vi samlar på kommer med henne. Då ska jag ha Alice tjejkväll! Lovar!


Emilie, jag menar att jag ville komma den tiden i morgon. Jag svarade ju aldrig på de i messen ;P Fast de hann ju ändra sej hehe



Av anna loorentz - 11 april 2008 14:35

Gick och funderade innan på vad jag skulle gör av lördagen. Morgan ska i väg hela dagen å jag ska till Emilie fast inte förrän kvällen...

Sen ringde jag pappa å han skulle på mässa i Göteborg frågade om jag ville hänga me? jaaa why not? (lite V Silvstedt där :) Så i  morgon kl 7.20 går bussen. Men jag skippar fiskemässan och går på stan i stället.

Hoppas de är toa på bussen hehe. Hoppas de går bra med, man kan ju stå lite i bussen å så.

Tvingade syrran med så man har någon att prata me.


Vatt hos Lisa och Viggo några timmar. Körde till coop å handlade å sen hem och fika :) Jag läääängtar efter min egen när man ser en sån söting! Hoppas min blir lika snäll.

Du får säg till om jag tjatar för mycket om graviditeten ;) är ju så spänd på allt

Gäller dock bara Lisa i den frågan, ställdes inte till er andra hahaha


Gick inom Ida på vägen hem från jobbet 8.40 hon va inte vaken hahha. men hon vaknade tvingade upp henne. Kan ju inte ligga å sova hela dagen :)


Ska vila lite nu tror ja sen ska jag och Mogge gå en runda. Passa på de ska regna i morgon. Men på söndag! då ska vi va ute.

Av anna loorentz - 11 april 2008 09:04

Tack ida :) nej jag tror inte min näsa svullnat frågade precis min andra Ida och den va kvar i samma storlek :)


Lisa de är bara å höra av dej när du är vaken har jobbat på morgonen så ja e vaken :)



Av anna loorentz - 11 april 2008 07:32

Malmö gick inte till elitserien. Men de gör inget tyckte de va coolt för Rögle iaf. Jag är ju en sån liten smyg supporter som hejar på en massa olika lag hehe :)


Idag har Ylva och Ulf namnsdag. blt brukar ha nån bild på någon person, vanlig eller känd. I dag valde de att sätta in en varg för omväxlings skull :)


Lisa: När jag har bh:n och sitter ner så kan de kanske göra lite ont i magen ja hehe.

Men jag ska ge mej till tåls. Har bestämt mej för att den ska funka.!


I dag sa de på radion att de han va livsfarligt att blogga. Stress! två männsikor i USA hade dött av de.

Jag som tycker de är avkopplande.




Ovido - Quiz & Flashcards