Alla inlägg den 4 april 2008

Av anna loorentz - 4 april 2008 11:21

RIngde en hit.. ville prata med Morgan så klart. Men han e ju inte hemma så hon frågade mej. Jag e kass på att säg nej.

Så nu ska vi få rakhyvlar hemskickade från Matrix.!

Men de va helt gratis betalade inte ens för porto. Och man fick säga upp de när man ville.  Så prova kan man alltid göra sen avbeställer man nästa omgång direkt.

Sanne hette hon som ringde, skriver det för egen del ifall jag skulle behöva ringa tillbaka om något strular.

Morgan skrek så klart rätt ut hahah.

Men jag tackade iaf nej till strumperbjudande med.


Ja e hungrig ska snart jobba. Har kommit på att sät begäret är värst på morgonen. Man e ju lite trött å så med.

och yoggi hur mättande e de?!

Hatar min allergi. Banan eller apelsin.. hm vad e jag sugen på? INGET!

Jag vill ja äppel, päron, kiwi å en massa andra goda frukter.. men NEJ!


Så i dag fick de bli drömtårta som jag bakade i går. Ni ser ju de här går inte i längden.


Mamma och Emilie va ju här i går. På snabbvisit. Ja e glad jag fick se dem faktist:) Mamma sticker innan man ens hunnit släppa en fis.

 Maten blev bra. Sen skulle ja se unga mödrar men de va hockey.. drygt de där nu så jag fick baka lite. Min rulltårta blev skitbra! Har så bra skålar att baka i med :)


Sen ringde jag Ida så vi va ute och gick en stund efter åtta när tvätten va klar.


Nu ska jag svälta en timme till, dags för jobb.

Sen ska jag värma min mat i min nya fantastiska tupperware burk som man kan ha i  micron så jag behöve rinte ens koka ris för den ligger ju redan i! Skitbra!

Ovido - Quiz & Flashcards