Alla inlägg den 6 april 2008

Av anna loorentz - 6 april 2008 21:06

Blev inget ikea. Mogge blev dålig när vi va på väg. Fick dåligt samvete för jag tjatat på han .. jaja vi ska dit om två veckor i stället. Då ska vi shoppa loss.

Har frågat om jag får ha våra grejor hos mormor och morfar så länge innan de ska upp..De fick jag alltså


Kommer kännas konstigt att handla en massa barnsaker!

Har inte köpt en enda pryl än. Blir lixom på rikitgt nu :)


I alla tidningar står de att bebisen ska va typ 35 cm nu.. Men de är verkligen inte min. va 25 för en och en halv vecka sen.. Kommer väl växa till sej på slutet och ge sin mamma massor med fina bristningar i stället ;(


Mogge tycker nog snart att jag ser ut som en rulltårta :) han la en pik om att jag ätit upp hela den och sen att vi kanske kunde gå ut och gå i morgon hahaha. Tur de e han som slipper va gravid.



Av anna loorentz - 6 april 2008 10:59

till IKEA men de vill inte Mogge. Han måste va upplagd för de. Men de e han aldrig ;( Jag som legat vaken sen åtta får att jag ville lägga fram de lite fint :)

Vi tjejer behöver inte veta om sånt i en vecka vi kan lixom impuls åka. hehe


Så vi kommer sitta inne och stirra. Så dött ute att man knappt vill titta ut.

Kollade på den andra filmen med irene huss. Jag tror inte ja gillar de filmerna så mycket. Skådisarna är ju knappast de bästa. Men de fick väll plocka ihop dem som inte varit med i någon polisserie innan ;)


När en kille som är med i andra avenyn va med tappade jag intresset fullständigt för hela den skådis skaran suger!


Igår spelade jag sims i sex timmar :) Då trivdes ja hehe. Men jag umgicks faktist med mamma i 4 timmar innan. :D

Ovido - Quiz & Flashcards