Alla inlägg den 18 april 2008

Av anna loorentz - 18 april 2008 20:37

Allt gick fint i dag. Har bara gått upp 1,5 kilo till :)

sammanlagt 7 så de kan jag va nöjd med.


Ska lägga ut en magbild Ida :) ska bara ta en först.


hjärtljuden låg på samma 148 Magen har växt tre cm till.

Idag kunde hon känna fötter och huvud :) låg på rätt hål iaf.

De e sån känsla tycker jag att va där.


Körde hem till mamma och Roger efter jobbet. Mogge spelar fotboll.

Har faktist bara spelat sims i 30 minuter så ja e stolt över mej själv!

Spelade buzz i stället men då va vi ju hela familjen :)


Snart uggla! Ska sitta bänkad.

Sen ska jag mötta upp Mogge på stan och fira deras 2- 0 seger med kebab!

Av anna loorentz - 18 april 2008 09:14

Mina skor e sönder.Mina favvis gympadojor som e bäst. Jag har andra men de är platta, de behöver faktist vara lite rundning under.

Jag vill ha nya. Få så in i h'** med skav. De har vikt sej och sen blivit hål i tyget.

Tror ni jag får några nya?

NEJ!

Gå till skomakaren... aaa ska han säg-gör han själv aldrig. HAllå! man sliter ut skor! sen slänger man.

Du har ju en massa skor. Eh ja men de är platta och kan just nu inte användas. Gör skit ont med platta skor. Och sen har jag några som jag inte kan böja mej ner och knyta.

Jag har inga pengar därför måste jag fråga efter ett par nya om ni undrar.

De går inget vidare.

Av anna loorentz - 18 april 2008 07:42

HAr längtat hela veckan.

Ska ju till bm i dag. Mätas och vägas :)

Känns konstigt nu. Herregud är ju redan i v 30! Fast samtidigt har de gått sakta vissa perioder med.

Skönt med flytten, glömmer man bort att de är 10 veckor kvar. Tiden kommer bara rusa i väg nu tror jag.

 Nu börjar ju allt kul med. Me föräldrargrupper och sånt.


En vecka kvar! Sen ska hon inte jobba mer!


blev ingen promenad med Lisa i går, fick bli en med Ida i stället :)

Fatta att de va skönt. va inte hemma förrän halvnio och de va fortfarande ljust. Jag älskar sommartid!

Ovido - Quiz & Flashcards