Alla inlägg den 10 april 2008

Av anna loorentz - 10 april 2008 21:03

jag va med min bh men nu aaa den skaver överallt! kunde nästan köpt en storlek till heheh, där viker jag mej inte! inte en storlek över 85b! om jag inte får gå upp till c vill säga :) hihih

Men de är inte där de skaver tyvärr.


Jag har ätit! fatta vad jag har ätit! Magen är som ett klot. De värsta är att jag har börjat vagga fram! Speciellt när man ätit så mycket som i kväll.

Men de va faktist bara nyttigt. Exotisk planka. Har vräkt i mej vindruvor. Så de blir nog dass i natt ;(


Vill meddela att mina naglar fortfarande är fina!


Idag va de en som sa att jag hade en pojkmage.. Vad tror ni?

Vill tillägga att den växer långt ner och jag ser inte längre vad som finns där under hehe


Nu kanske de blir elitserie hockey till hösten :) Malmö ligger just nu på den platsen. Gött. Men de går fram och tillbaka just nu lite spännande.


Av anna loorentz - 10 april 2008 15:43

Fick en jätte söt present av mamma i dag! diggar den skarp!. Klart bjuder jag på en bild.

Va på Lindex i dag. Är i akut behov av bh...får ju ont av de andra. Jo tacka för de fick gå upp en heeeel storlek! både runt om och kupa. Å ja som sagt att de inte hände nått där. hehe. Kändes som man tog på sej storlek mini när man satte på sej sin gamla..


Mamma tyckte detta va ja :)

Av anna loorentz - 10 april 2008 07:44

Kommer till Karlskrona! :)

Måste få tag i biljettter, hoppas mini Uggla e så stor då så han kan va utan sin mamma en kväll.

Ska genast kolla upp hur dags de släpps på måndag. Gissar ticknet va?

Vi som va på väg till sthlm för att se dem men de fanns inga bra biljetter. Vilken tur man kan ha!

Den som väntar på nått gott.. :) Emilie! ni hänger väl på?!


I dag ska jag ut och promenixa med ida. sen jobb, sen hem sen jobb igen. Jobbartyp till halvtio i kväll. Kommer va skit trött. Men de gör inget. Behöver pengarna! :) sen ska vi får god mat med.


i dag ska jag till frissan med och klippa till luggen. Har insett att de är bättre för jag klipper den hackigt, så sist klippte hon nästan av hela för den va så ojämn ;) ska inte upprepas!


Ovido - Quiz & Flashcards