Alla inlägg den 14 april 2008

Av anna loorentz - 14 april 2008 18:43

en trea på möllebacken. Känns lite mindre än denna men de är värt att få ett extra rum!. Väldigt fräsch. Nya golv i ek. Balkong i köket skit bra! Men tapeterna är gula! i hela lägenheten fick krupp.

MEn de e lätt fixat :)

Av anna loorentz - 14 april 2008 11:23

jag tänkte inhandla detta, har jag missat något? :


*Amingskudde

*Täcke

*Kudde

*påslakan

*underlakan

*amningsinlägg

*spjälskydd

*tvättlappar

*mobil till sängen

*babygym

*kläder

Av anna loorentz - 14 april 2008 10:11

Av anna loorentz - 14 april 2008 09:22

nu har man pröjsat för biljetterna.

värt varenda krona. 470+25 per biljett gånger 4.

Vi sitter på parkett 37- 40

Närmast ticnet ombud finns i karlskrona!!

Håller på att ringa ticnet och kolla hur länge biljetterna ligger där. Men de är ju betalda så de borde ju ligga kvar.

Spelar musik i luren och de är en väntetid på 14 minuter precis som allt annat.


Va tvungen att fira med lite hemma gjort godis. :) Skulle inte idag men de blev ändrat haha.


Av anna loorentz - 14 april 2008 07:31

De har Tiburtius i dag. Grattis alla ni. Måste lätt va ett av Sveriges vanligaste namn. Tur de har plockat bort en massa namn och satt in de måste ja säg hehe.

Kanske skulle döpa miniUggla till de när man ändå håller på.

Har bara lite svårt att stava de och säg de med för den delen.


I dag kl 10 sitter jag vid datorn. Då ringer man inte hit!. För internet stängs av en stund då.

Då ska jag köpa biljetter till lena+orup.


Jag har kommit på att jag skulle vilja lära mej å sticka. Hade varit kul nu när man ska va hemma och dryga.


2 veckor kvar... 2 veckor kvar ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards