Alla inlägg den 20 april 2008

aa

Av anna loorentz - 20 april 2008 21:26

va pinsamt de e på femman. De med lögndetektortest. Ändå ska man kolla..

Av anna loorentz - 20 april 2008 18:55

Här e den igen. rund å fin :)

Av anna loorentz - 20 april 2008 18:42

de gick kanon på IKEA. Allt vi skulle ha fanns. Å vi hade det riktigt trevligt.

Sa ingenting typ till varandra på vägen upp utan spelade Uggla skivor på högsta volym som vi sjöng med i högsta ton! :)


SKötbordet var bredare än vi trodde. MEn vi köpte ett skåp med så vi hoppas allt får plats. Annars kan vi sätta in de i extra rummet. hehe allt ska ska stå där. De kommer bli kaos där inne.


Vi köpte ny spegel, litet skrivbord så vi kan ha datan uppe. Sen bestämde vi oss för att vi senare ska köpa de låga billy hyllorna och sätta dörrar på. De som de är blommor på. Så blir det ett min vitrin/skänk.


Mini Mogge har fått en säng, en speldosa som Morgan bara inte kunde lägga tillbaka :) och en mjukis fotboll som han/hon ska ha i sängen. Mycket vikitgt! hehe :) Jag är inte inblandad.

Blev Hemnes sängen. Mogge fick välja mej spelade de ingen roll. Och den e fin. Finns så många fina möbler till den sen med.


I dag har tråkiga familjen bestämt färg till rummen. De blir vitt och brunt i både sovrum  och vardagsrum. Men de är bättre att vi tar kabo tapeter. tjänar mera pengar på¨de. Man kan ju piffa till de med ljus och gardiner-


Vi ska ha mitt Tv bord som jag fått av min moster i vardagsrummet då såklart. De är laserat vitt kommer passa bra till ek. Och sen blir det nog ett soffbord i oljad ek som de har på jysk. Skönt med nytt!

 Inget som tar stor plats heller.


Nu ska jag ut och se om jag hittar något snyggt marimekko tyg till köket. Man vill ju piffa upp de lite eftersom de är sååå gult!

Funderar på de med grönt i. HAr för att de har de.


Tja


Ovido - Quiz & Flashcards