Alla inlägg den 13 april 2008

Av anna loorentz - 13 april 2008 20:16

Jag tror faktist att jag ska köpa en sån. Vet att de inte är super snygga men hittade en som nästan e som ett linne. Måste va bra för både bebis och rygg. Man kan ha bebisen sittande och sånt med. De är bara att ändra. Å bra med när man ska amma. Behöver man ju inte blotta sej :)

En svart så klart 550 kronor kostar den typ. Kan de va värt

Av anna loorentz - 13 april 2008 19:53

De blev en lång dag i går! mycket åkande.

Värsta skoskavet, redan efter en kvarts promenad in till nordstan från mässan. Fatta att de gjorde ont! Fick spendera 50 kronor på plåster för att man ville va lite snygg om fötterna. Men hjälpte de ?? NEJ! Så jag fick köpa nya dojjor. Kostade bara 199 kronor. Men sen fick jag ju så klart skoskav av dem med. Så när vi skulle gå tillbaka haltade jag mej igenom hela promenaden. Mycket bra för en gravid kvinna att gå så rätt plus att man va stressad hehe..

Hade bara en aningens liiiite ont i ryggen på vägen hem :(


Shoppade en klänning med. Som man kan va gravid i utan att se ut som en padda plus att jag kan ha den sen.

Och en röd tröja från gina. Kom på senare att jag haft en sån som ja slängt. :) Så de kan gå.

Å en fin scarfes till Emilie.


Jag sa Uggla skämtet minst 5 gånger!

Har ni swimming pool? Nej men vi har damm under sängen! På göteborgska då :)


Va i huset i går kväll med :) Kul med tjejerna. Mogge va ute.. å han va full. Hemma tre ;) jag sov.

VA hungrig vid halv ett bad han komma hem och ha mat med sej.. eh nej han kom inte. Halv två messade jag och sa att han  inte behövde ha mat med sej längre ;P 


Hon e död med. Den lilla flickan ;( Å de va han som de trodde. Bedrövligt..

Stackars familjen å den lilla flickan. Man levde ju på hoppet att de skulle hitta henne levande. rysningar får man. Usch!

Ovido - Quiz & Flashcards