Alla inlägg under april 2008

Av anna loorentz - 24 april 2008 07:43

De märks att de börjar närma sej sommar och att de är varmt ute. De enda jag gör är att köpa plåster :)

Ska man va fin får man lida pin.

Jag vägrar ge upp mina dojor iaf. Snart tror jag de går bra utan. Men d¨har man väll svettat ner skorna så att de inte går att använda dem hehe.


I dag ser de ut att bli kanon väder igen så fika ute mina damer!


De måste varit en både dum men smart människa som uppfunnits tops. De e ju så skönt när de kliar i örat! men gör toppsen någon nytta? nej snarare tvärtom, packar ju ihop allt. Men då finns ju revaxör. VIlket tur! hehe. Så den som uppfunnit revaxör måste varit glad eller är de kanske samma människa :)

Liten debat av mej själv nu på morgonkvisten.


Måste få gnälla lite igen. Kommer nog lite varje dag nu.. De gör ont!

Sticker som f*n under magen.

Av anna loorentz - 23 april 2008 22:04

Kan ni tänka er, lassgård, helena bergström, elisabeth karlsson och Wolf i ett rock band?! hahah

Så nu tycker inte ni heller  att filmen är bra.


Alla säger att man ska passa på att gå på bio och sånt innan man får barn. MEn hallå! de va de värsta ever! Fy fan vad ont de har gjort..


Lunch i morgon med alla brudarna hoppas jag :)


2 dagar kvar... tvååååååå dagar kvar!!!


..

Av anna loorentz - 23 april 2008 17:50

Hade beställt grejor på hm. De kom i dag.

En omlottklänning va för lite omlott om man säger så hehe

Och en klänning så jag ut som Ronja Rövardotter i.

Jag är djupt imponerad att jag fortfarande har 42 i min kläder.

Men deprimerad att jag har samma storlek som jag hade innan och nu e jag gravid! haha.


Snart bio. Hoppas de kommer lite folk så de blir någon. -blev ju inte de sist jag va där.


ha! förra gången jag köpte bröd köpte jag något grovt med lingon i . Inte lingongrova. Morgan fnyste på näsan och sa att han skulle köpa nytt dagen efter för han tycket faktist inte om de.

Jaja gör som du vill sa jag men du kan väl smaka.

JAHA! och vem hade köpt samma bröd denna gången? Jo Morgan! de va visst helt okej iaf :)


Hoppas på lunch med Emilie nytatuerad Karlsson i morgon.

Vi tänkte ju sitta ute på christins. Hade varit nice.!


Fatta att min bebis inte får plats eller något. Gör ju så förbannat ont i revbenen! och den ska växa tio cm till.. Eh någon som vill ta över ett tag?

Av anna loorentz - 23 april 2008 09:32

Så då kan man ju sluta undra vad de är för kön haha.

En kvinna som drömmer om en son ska absolut inte slarva med frullen. Men om man vill ha en dotter kan kaloriintaget vara lägre.

Står i blt i dag.

E de inte killen som bestämmer könet?

Av anna loorentz - 23 april 2008 09:22

De har jag varit nu. Blandat till mej en fruktrik smoothie.

Så nu behöver jag inte bekymra mej över resten av dagen haha, Nu har jag lixom fått min energi. Vi ska säkert äta på klockans med så de är bra att börja med något vettigt.

De va fisksoppa-chiliconcarne. Bläää på sjukhuset.

I dag ska vi va inne hela dagen på jobbet.

Sista soldagen?!


Ska ge mej ut på en promenad i kväll innan jag ska med Carola och Petra på bio. Nån som vill följa med?

Angel, hoppas de kommer lite folk så de blir av.

Är fattig men hoppas jag kan skrapa ihop lite.


Sovmorgon. Men kan man sova? nej..

Men vägrar stiga upp ändå.

Av anna loorentz - 22 april 2008 20:40

Tack för en trevlig dag tjejer!

Va kul att träffa alla samtidigt :)


Badat idag. Man blir riktigt sliten av de där. Trött hela kvällen


Fick grillat hos pappa och kakor :) gött!


HAr köpt en fin jacka i dag. en som är vid som jag kan ha hela tiden och efter med.


Satt och åt glass med mamsen innan badet för att fördriva tiden. Utanför klockans. Sen kom polisen till några som bodde där. Fatta vad nyfikna vi va.. De va där länge.. synd man inte har större öron hehe.

tjo

Av anna loorentz - 22 april 2008 10:53

Fick sova en stund till sen. Läste tidningen och blev trött. Slöade till halv tio. Va ´sen ute och gick en halvtimme med Ida.


Sitter nu hemma hos henne och väntar på att hon ska bli klar.  Sen e de ju dags för fika.


Vi blev alla sena hörde jag hehe. Tur de.


I kväll ska vi hem till pappa och grilla. Gott!

Jag har beställt de. Och för dem blir de årets första grillning.




























Av anna loorentz - 22 april 2008 05:54

ja e vaken! kan inte sova. ;(

Morgans klocka ringde kvart över fem. Jag ska lämna kissprov i dag så va ju tvungen att greja med de när jag fick gå på toa.

Sen! klarvaken!

Hungrig. Så de va bara att stiga upp.

Hatar fiskmåsar!


Jag är ledig i dag och tänkte sova!.

Jaja morgonen e inte över än.


Nu mår ja illa med ;( skitmorgon detta!

Hoppas de blir bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards